TOBB Akreditasyon   

   Anasayfa          Dokumanlar          Forum 
 

Stratejik Politikaları - akreditasyonkarabuk
   
 Stratejik Politikaları

Stratejik Politikaları
 Yazı Boyutu

 Tarih : 17.10.2018 - 09:06:50 


MİSYONUMUZ Odamızın, üyelerimizin ve ilimizin kurumsal alt yapısını sürekli geliştirerek, ekonomik katma değer sağlayacak, Karabük’ün sosyal ve kültürel hayatını canlandırarak, tüm tarafların memnuniyetini arttıracağız.



KARABÜK TİCARET VE SANAYİ ODASI’NIN STRATEJİK POLİTİKALARI

4.4.1 MİSYONUMUZ
Odamızın, üyelerimizin ve ilimizin kurumsal alt yapısını sürekli geliştirerek, ekonomik katma değer sağlayacak, Karabük’ün sosyal ve kültürel hayatını canlandırarak,  tüm tarafların memnuniyetini arttıracağız.

4.4.2 VİZYONUMUZ
Yasaların ve mevzuatın verdiği görev ve sorumluluklar ile TOBB Akreditasyon şartlarının kılavuzluğunda, başta ilimiz ve Batı Karadeniz Bölgesinde hizmet kalitesi ile en üst sıralarda yer almaktır.

4.4.3 KALİTE POLİTİKAMIZ 
5174 Sayılı Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Kanunu, TOBB Akreditasyon Sistemi, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 10002 Şikâyet Yönetim Sistemi kapsamında, üye talep, öneri ve beklentilerine uygun, çağın gerekliklerini yerine getiren bir oda olmak, hizmet kalitemizi sürekli iyileştirmek,
Üyelerimizin ve odamızın gelişimine yönelik, katma değer sağlayan etkinlikler yaparak, üye memnuniyetini sağlamak. 

4.4.4 TEMEL DEĞERLERİMİZ VE ETİK KURALLARIMIZ
o Şeffaflık ve katılımcılık
o Dürüstlük ve hesap verebilirlik 
o Gizlilik ve tarafsızlık
o Sürekli iyileştirme 
o Çözüm ve sonuç odaklılık
o Sosyal sorumluluk ve çevreye duyarlılık

4.4.5 MALİ POLİTİKAMIZ
Karabük Ticaret ve Sanayi Odası, 5174 sayılı kanun çerçevesinde faaliyetlerini yürüten genel kabul görmüş muhasebe ilkelerine ve tekdüzen muhasebe sistemine göre faaliyet göstermekte ve mali kaynakların yönetimi, izlenmesi ve kontrolüne yardımcı olmak üzere zamanında ve doğru mali bilgiler sağlamaktadır.
Odanın temel gelir kalemleri, kayıt ücretleri, üye aidatları ve verilen hizmetlerden oluşmaktadır. Zorunlu harcamalar dışında elde ettiği bu gelirleri üyelerimizin, ilimizin ve bölgemizin ekonomik ve sosyal gelişimi için kullanmaktadır.
Karabük Ticaret ve Sanayi Odası Mali politikasının yürütülmesinde aşağıdaki ilkeler esas almaktadır.
o Sosyal sorumluluk
o Kişilik
o Dönemsellik
o Parayla ölçme
o Maliyet esası
o Tarafsızlık ve belgelendirme
o Tutarlılık
o Tam açıklama
o Verimlilik
o Önemlilik

4.4.6 İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI
Karabük Ticaret ve Sanayi Odası olarak, evrensel değerlerin uygulandığı, her daim kendini geliştiren, yeniliklere açık, birbirine güvenen, çalışanın en önemli kaynak olduğu düşüncesiyle hareket eden, üretken ve kişilerin çalışmak için öncelikle tercih ettikleri bir kurum olmaktır. 
Üye memnuniyetinin personel memnuniyeti ve yetkinliğinden geçtiğinden hareketle oda çalışanları için;
o Çağın gerektirdiği şekilde kendini geliştireceği faaliyetler düzenlemek,
o Başarılı ve örnek performansı ödüllendirmek, 
o TOBB Personel Yönetmeliği ve 4857 Sayılı iş Kanunu ve ilgili mevzuatların ön gördüğü sosyal ve özlük haklarını korumak,
o Personelin,kurumsal ve yönetim sürecine katılabileceği çalışma ortamını sağlamak
4.4.7 HABERLEŞME VE YAYIN POLİTİKASI

Odamız; kurumumuzda gerçekleştirilen faaliyetlerden kamuoyunun ve üyelerimizin zamanında ve doğru bir şekilde bilgilendirilmesini sağlayarak, üyelerimizin ihtiyaç ve taleplerinin karar alıcılarla paylaşılması ve kamuoyu bilincinin arttırılmasını ilke edinmiştir.

4.4.8 BİLGİ ve İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ POLİTİKASI
Karabük Ticaret ve Sanayi Odasının kullandığı mevcut ve geliştirilebilir arşiv, web gibi bilgi sistemlerinde kurumun bütünlüğü ve ulaşılabilirliğine ilişkin güven ortamının yaratılması ve paydaşları ile paylaşması stratejik bir önem taşımaktadır. 
Bilgi işlem ve teknoloji alanında yaşanan gelişmeleri düzenli olarak takip etmek, yenilikleri odamız hizmetlerine ekleyerek tüm paydaşlarımıza güvenli ve hızlı bir şekilde hizmet sunabilmek için, teknolojik çözümlerle birlikte bilgi işlem teknolojilerini kullanarak, bilgi güvenliği ve zaman tasarrufunda sürdürülebilirliği sağlamak.

4.4.9 ÜYE İLİŞKİLERİ ve ŞİKÂYETLERİ ELE ALMA POLİTİKASI
Odamız verdiği tüm hizmetlerde ve faaliyetlerde üyeleri ile var olduğunun bilincindedir. Bu nedenle varlık nedeni olan üyelerinin, şikâyetlerini çözmeyi ve onların öneri, talep ve beklentilerini karşılamayı ilk önceliği saymaktadır.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi prensipleri kılavuzluğunda,  üyelerimize katma değer sağlayacak her türlü etkinliklerde bulunarak, kendimizi ve sistemimizi sürekli iyileştireceğiz.



 Editör :  akreditasyon

 
1 2 3 4 5   Puan Yok  
 Kaynak :  akreditasyon

 Kategori  1.1 Yönetim Oda Mevzuatı

2 Kişi Tarafından Okundu.

Yorum ( 0 )   

Kayıtlı Yorum Bulunmuyor.

 

 Bu Kateoriye Ait Diğer Başlıklar

 
 
 

 



 Takvim

Ekim 2018

Pts Sal Çrş Prş Cum Cts Pzr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
 
 Ziyaretçi İstatistikleri
   
 Online : 25
 Bugün : 6
 Dün : 46
 Toplam : 119
 Ip No : 54.80.188.87
     

 
 Akreditasyon
 
 Kalite
 
 Döviz Bilgileri

  Döviz Alış Satış
  Dolar 5.6134 5.6235
  Euro 4.9816 5.0145
 






1.1 Yönetim Oda Mevzuatı | 1.2.Mali Yönetim | 1.3 İnsan Kaynakları Yönetimi | 1.4. İş Planlaması ve Yönetimi | 1.5. Haberleşme ve Yayınlar | 1.6. Bilgi Teknolojileri Kullanımı | 1.7. Üye İlişkileri | 1.8. Kalite Yönetimi | 2.1. İletişim Ağı | 2.2. Politika ve Temsil | 2.3. Bilgi,Danışmanlık | 2.4. İş Geliştirme ve Eğitim | 2.5. Uluslararası Ticaret | Gizlilik Politikası


 

   © Copyright - 1950- akreditasyonkarabuk - Tüm Hakları Saklıdır.